Thomas Myrhed, Head of Digital - MEC Sverige
Har varit på MEC i drygt 4 år och jobbar som chef för Interaction som specialiserar sig inom onlinemarknadsföring, ett område med stark tillväxt. Det inbegriper digitala mediestrategier, kampanjplanering och optimering av varumärke eller performancekampanjer, social media, aktiveringslösningar, programmatic buiyng, digital native samt produktion. Thomas har tidigare jobbat på Starcom Stockholm och Starcom Frankfurt.
Bland IDG’s titlar är IDG.se favoriten!

MEC Sverige
MEC är ett av världens ledande företag inom medie- och kommunikationsrådgivning. Företaget specialiserar sig på utveckling, koordinering och implementering av lokala, nationella och internationella mediestrategier. MECs tjänster omfattar strategisk rådgivning, medieplanering och inköp, digitala medier, mobil marknadsföring, sociala medier, analys och insikt, sponsring och event, integrerad planering samt kreativ produktion.

Totalt har MEC över 200 kontor med 4 500 anställda i 84 länder. MEC ägs av WPP, en av världens största koncerner inom reklam- och kommunikationstjänster. MEC har kontor i Stockholm, Göteborg och Malmö.